Matthew - 2008-04-07 14:05:33

Rzecz zapewne wiadoma wszystkim weteranom sojuszu ale przyda sie słabszym graczom:
1. Ekonomia (wiem, wiem że wszędzie się tak pisze ale to naprawde ważne)
2. Farmy (dużo chłopów=duże wydobycie w kopalniach i liczne wojsko)
3. Spichlerz (bardzo niepozorna rzecz ale na takim 11 poziomie daje 11 chłopów na godzinę)
4. Posterunki graniczne (skutecznie nie pozwala wrogim szpiegom na infiltracje naszego poteżnego imperium/królestwa - no i te raporty o złapanych i straconych szpiegach - mała rzecz a cieszy)
5. Medycyna (patrz Farmy- po prostu zwieksza procent powstawania nowych chłopów)
6. Wojsko (silne wojsko to jedna z podstaw sukcesu no i mozna kogos od czasu do czasu zjechać:), nalezy jednak uwazac na równomierne rozłożenie chłopów na żołnierzy i pracowników)

No, na razie to wszystko, jak sobie cos przypomnę to napiszę.
                                                                                                                                           Pozdrawiam
                                                                                                                                                        Matthew

Craven121 - 2008-04-07 14:46:24

No i tak na uboczu dodam ze najlepiej mieć twierdze 4 poziomu badz wyzej

Adamussimo - 2008-04-21 21:25:55

co do spichlerzy i medycyny to radze szczegolnie na początku spichlerz do 6 lvl rozwinac a pozniej zamiennie z medycyna - tak jest najefektywniej...

www.miecz.pun.pl www.power-league.pun.pl www.bleachmaster.pun.pl www.pbffairytail.pun.pl www.sghdelphi.pun.pl